Mode & Stijl

Kleur, kleur en nog eens kleur: nieuwe Ice-Watches

Zo af en toe is een beetje variatie aan uw pols ongetwijfeld welkom. Hier biedt Ice-watch een attractief geprijsde oplossing voor. Voor gemiddeld € 90,– geeft u zich een even vrolijk als kleurrijk kleuraccent. Niet alleen vrouwen, ook –als u een beetje durf heeft – mannen. >>

Mooie modeprelude op 2015

Mercedes-Benz stuurde zojuist een sneak preview beeld van de nieuwe film die zij maakten voor de internationale Mercedes-Benz fashion campagne voorjaar/zomer2015.Style icoon en filmster (en Oscar-winnares) Tilda Swinton en de nieuwe S-Klasse Coupé spelen daarin de hoofdrol. De art direction is het werk van de befaamde Amerikaanse fotograaf Roe Ethridghe, wiens werk al is geëxposeerd in het Museum of Modern Art (MoMa). Cameraman Andre Chemetoff draaide de film in Schotland, waar Tilda Swindon ook vandaan komt. Enfin, dat is wel aan heur haarkleur te zien, niet? >>

Verder kijken dan …

Voor de aanschaf van een nieuwe bril of lenzen gaat u naar de opticien. Bij de aankoop speelt de prijs vaak een grote rol (32,5%) en bij de keuze voor de leverancier zijn kennis en diploma’s de belangrijkste factor (39,4%). Dit blijkt uit onderzoek van Panelwizard onder meer dan 500 bril-en/of lenzendragers. Mensen lijken de kwaliteit van ‘brillenzaken’ dus wel belangrijk te vinden, al wist de meerderheid van de ondervraagden (69,7%) niet het verschil tussen een opticien en een optometrist. >>

Hello5punt0.nl

Wij kregen een aardige reactie op onze site via Facebook van het blog www.hello5punt0.nl.

Zoiets doet je altijd goed. Er werd ook gevraagd om aandacht aan hen te besteden. Eerst maar eens kijken. Warempel, in enige mate een kwestie van twee zielen en één gedachte. De vriendinnen Paul (57) & Pat ( 59) hopen met hun website annex blog om vrouwen, die net als zij de 5 al hebben bereikt, te inspireren met hun mode impressies, boeken, films, lekker eten, uitjes en belevenissen. >>

Minder rimpels dankzij Lidl

Crèmes die tot het spreekwoordelijke glade huidje moeten leiden, zijn er in onbeschrijflijk veel varianten en prijsklassen. Slimme marketing doet je al snel denken dat iets dat duur is, of dat gebruik wordt door filmsterren en modellen, tot betere resultaten leidt dan goedkoper spul. Oeps, schokkend. Belgische onderzoekers concluderen namelijk dat de Anti-Wrinkle Day Cream Q10 van supermartketen Lidl, die slechts 2,29 euro voor 50 ml. kost, de best werkende antirimpelcrème is… . >>

Dè klassieker beschilderd

Dè tas onder de tassen is zonder twijfel de Hermes Birkin bag. Deze staat voor stijl en is haast onbereikbaar (vanaf ca 10K tot een veelvoud hiervan, en een immense levertijd). Daarom is het al jaren hét statussymbool voor vrouwen. De tas is door zijn eenvoud tijdloos en daarom ook geliefd onder nieuwe fashionistas. >>

Mulberry wordt betaalbaarder

De bekende truc ‘je bent succesvol, je verhoogt de prijzen en je verdient nog meer’ keert zich tegen het Britse merk Mulberry. Het bedrijf moest voor de tweede keer een winstwaarschuwing geven, want de lijn die de van Hermes afkomstige Franse topman had ingezet, namelijk…..