Mode & Stijl

Anti-Age Special Active Face Oil

Ongetwijfeld wilt u er graag jonger uitzien dan u eigenlijk bent. Dat is deels een kwestie van genen, deels een kwestie van kleding en gedrag en deels een kwestie van verzorging. Natuurlijk bestaan er ook op dit gebied geen wonderen. Maar cosmeticafabrikanten proberen uiteraard allemaal nieuwe producten uit te brengen die wel enig effect hebben. Speciaal voor de droge en gevoelige huid komt het cosmeticamerk Sans Soucis nu met de Anti-Age Special Active Face Oil; een olie die hydrateert, verzorgt en beschermt. Dat moet een bijdrage kunnen leveren aan uw uitstraling, uiterlijk en levensgeluk! De Sans Soucis Anti-Age Face Oil beschermt de huid tegen vrije radicalen en vermindert tekenen van huidveroudering effectief. Daarnaast heeft deze beauty-vitamine een gladmakende werking en verbetert het de huidelasticiteit. Althans, dat stel de fabrikant. >>

Vrouwelijke mode van MarjoleinElisabeth

Vreemd is dat toch. Zodra in het vroege voorjaar de zon een beetje beloftevol op ons neerkijkt, roepen we meteen ‘ha rokjesdag’ en daadwerkelijk zijn er dan wel vrouwen die zich kortstondig wat zomers kleden. Maar de meeste vrouwen kiezen daarna weer voor het grauw van het Nederlandse ‘lekker makkelijk’: een spijkerbroek, iets onduidelijks erboven, een gemakkelijk te onderhouden kapsel en veelal te weinig aandacht voor de desastreuze invloed van zoet, vet en veel. Generaliserend? Zeker. Jammer? Nou en of. Wij heten niet voor niets ClassyLife. Dat betekent niet dat we twinsets en parels promoten, maar een beetje meer stijl en fleur zou wel prettig zijn. Eerder hebben we in dat kader al aandacht besteed aan de mode van Marlieke de Rooij (Google haar maar even) en nu staan wij even stil bij het label MarjoleinElisabeth van de in Rotterdam werkende Marjolein Schouten. Want zij maakt mode die het verdient om bij een veel groter publiek bekend te worden.>>

De mooie producten van Aurélien Online

Wat biedt het wereldwijde web toch tal van prachtige ontdekkingen. En soms blijken ze nog uit de buurt te komen ook! Bij ClassyLife zijn wij gek op stijlvolle, goed gemaakte producten die kwaliteit en allure combineren met een attractieve prijs. Daar zoeken wij echt naar. Mooie kleding, fraaie schoenen, prettige horloges. De kunst daarbij is om een A-merk uitstraling te kunnen combineren met een prijsniveau waarbij je altijd de prettige zekerheid hebt dat jij slimmer bent dan anderen en je ook nog eens kunt denken: voor deze prijs wil ik er ook wel twee. Zo kwamen wij de website www.aurelien-online.com tegen, met erg aantrekkelijke suede ‘driving shoes’ voor een verrassend lage prijs. Beetje verder kijken, zien dat ze nog veel meer moois leveren en ineens het besef: verdraaid, dit is Nederlands! Snel kijken!>>

Alpina Seastrong Diver 300 Black Chronograph Big Date

Bij ClassyLife besteden wij graag aandacht aan echt mooie, goede en ook nog betaalbare producten. Vandaag kwam er een persbericht binnen van Alpina Watches, eigendom van het Zwitsers/Nederlandse Frederique Constant. Hun nieuwste product is deze forse (44 mm) Seastrong Diver 300 geheel in zwart. Hij kan tot 300 voet, 100 meter, onder water en wordt nadrukkelijk gepositioneerd als een professionele ‘diver’ met grote, goed af te lezen cijfers en een forse rode secondenwijzer. Een mooie ‘klok’, niet echt geschikt bij een pak maar subliem in uw vrije tijd, aan boord of onder water. En acceptabel geprijsd.>>

Genieten bij Nikki Beach!

Heeft u ook zo vreselijk veel zin in zon, zee, lekkere warmte, koele glazen en ontspanning? De weermannen vertellen ons dat de temperatuur de komende dagen omhoog gaat en de zon zich vaker laat zien. Maar wij waren een paar weken geleden even in Zuid Frankrijk en uitgebreid gekust worden door de zon is toch wel even iets anders! Wellicht bent u nog plannen aan het maken voor een zonbestemming, of u heeft al iets in uw hoofd maar zoekt nog bevestiging. Met ClassyLife vallen wij blijkbaar ook internationaal steeds meer op, want we kregen een aardige mail van Adriana Sanchez van Nikki Beach Marbella, die schreef dat zij op zaterdag 4 juni weer hun jaarlijkse Dutch Party organiseren en daarvoor graag bezoekers uitnodigen. Daar zaten wat foto’s bij waarvan het water ons in de mond liep. >>

Mooi en exclusief: Fromanteel Tulip 63 Chrono

Afgelopen zaterdag werd in Almere de proloog van de Internationale Tulpenrallye georganiseerd, de technische keuring en het uitreiken van alle papieren. Daar maakten de deelnemers ook kennis met de prachtige nieuwe Fromanteel Tulip 63 Chrono. Ter gelegenheid van deze 63e editie van de historische internationale Tulpenrallye brengt Fromanteel Watches in Amsterdam namelijk opnieuw een exclusief horloge uit. De Tulip 63 Chrono wordt gemaakt in een beperkte oplage van slechts 500 stuks. Fromanteel is voor het vierde jaar op rij ‘Official Time Partner’ van de Tulpenrallye en dit is dan ook het vierde speciale horloge, dat zonder twijfel opnieuw een collectors item wordt.>>

Zuid-Frankrijk bij ROBBIES

ClassyLife informeert u graag en enthousiast over alles dat mooi, goed en stijlvol is. Dat begint ruim bekend te worden, en dus ontvangen wij steeds meer informatie van bedrijven die hun producten ook graag bij ons besproken zien. Zolang wij nog niet super groot zijn, vragen wij daar geen geld voor. Wij behouden ons dan wel altijd het recht voor om onze lezers journalistiek te informeren en om al te commerciële teksten niet te plaatsen. Want ClassyLife wil absoluut geloofwaardig zijn! Vanmorgen ontvingen wij een persbericht over St. Tropez-weken bij het warenhuis ROBBIES in Den Bosch. Het adres riep meteen herinneringen op, in dit fraaie oude bankgebouw zat jarenlang een grote klant van communicatiebureau Roodworks dat aan ClassyLife gekoppeld is. Nu huisvest het pand in wellicht de leukste straat van het mooie Den Bosch (Verwerstraat 33) een bourgondisch warenhuis van bijna 1.000 m2 waar u kunt winkelen, snuffelen, ontspannen, werken en proeven. U vindt er een bijzondere mix van producten en merken op het gebied van ‘Fashion, Lifestyle & Food’. Super! >>

‘Snel’ naar de zomer toe, met Persols New Icons

Het mag dan geregeld grauw zijn buiten, er komt echt zon aan en dat betekent: zonnebrillen. Kortgeleden lieten wij u wat nieuwe modellen voor seizoen 2016 zien van o.a. RayBan. Nu ontvingen wij informatie over twee nieuwe modellen van het even fameuze merk Persol en ook deze zijn geïnspireerd op iconen uit het verleden, de Persol 8649 en Cellor. Persol kenmerkt zich doordat het zich weet aan te passen maar daarbij trouw blijft aan zijn DNA. Dit heeft geresulteerd in klassiek Italiaanse correctie- en zonnebrillen met een moderne touch. De nieuwe brillen worden geïntroduceerd in een ‘Meet the New Generation’ publiciteitscampagne met de Amerikaanse acteur Scott Eastwood als gezicht. Wel, naast die nieuwe Ray-Bans zijn ook dit bij uitstek modellen voor the Classy Life. Wat kiest u? >>

Ray-Ban ClubRound & New Gatsby

Als we zo naar buiten kijken lijkt het bepaald nog geen tijd voor een zonnebril, maar dat kan uiteraard zomaar veranderen. Dee bril die u dan opzet is cruciaal voor uw uitstraling, zo weten wij inmiddels. Veel mannen en een aantal vrouwen interesseer het niet zo wat zij dan op hun neus zetten, maar wie modebewust is wil ab-so-luut niet met een bril van vorig jaar gezien worden, of een bril die goedkoop oogt of … vul maar in. Vaak is een bril alleen echt goed als deze van een gerenommeerd merk is en gedragen wordt door bekende mensen. De afgelopen weken zagen wij persinformatie voorbij komen over twee nieuwe modellen van Ray-Ban. Zie hier de ClubRound en de New Gatsby. Daarmee kunt u seizoen 2016 wel doorkomen.>>

Liefling, nieuw Nederlands overhemdenmerk

Veel mannen herkennen het probleem dat je een lekker overhemd hebt dat op enig moment versleten is en dan niet meer vervangen kan worden door zo’n zelfde hemd. Dat speelt vooral mannen parten die niet met elke modegril meegaan. Dat verandert nu. Er is namelijk een nieuw premium Nederlands overhemden merk, Liefling. De collectie is gebaseerd op het ‘never-out-of-stock’ principe: “Wij doen juist niet aan snel wisselende collecties. Als een bepaald overhemd jouw favoriet is, beloven wij dit voor altijd in de collectie te hebben”, aldus de oprichters. Dat moeten we uiteraard maar even afwachten, maar Liefling is een nieuw merk van de mannen achter het online fashion bedrijf ShirtsofHolland, met merken als Mouwlengte7.com, ShirtsofCotton.com en Overhemden.com. Die bestaan al een tijdje en dat willen ze nog wel even voortzetten.>>