Betty & Bob: je eigen parttime personal assistant

 

Een eigen personal assistant die je allerlei taken uit handen kan nemen, zou dat niet heerlijk zijn? Iemand die je administratie en (financiële) zaken voor je regelt, die zo nodig boodschappen doet en die je helpt om je privéleven gestructureerd te houden. Die je gewoon, àls je een klus hebt op uurbasis (of per kwartier) kunt inschakelen? Dat is precies wat Betty & Bob voor je kan betekenen.

Toen wij een paar jaar geleden met ClassyLife begonnen, hoorden wij van veel mensen dat zij meer en meer problemen hadden om tussen alle aanbieders op zo veel terreinen de beste, meest betrouwbare partijen te vinden. Een oppas voor je huis, een klusjesman, een goed logeeradres voor de hond, een betrouwbare partij waar je een nieuwe partner kunt vinden, enzovoorts. Dus besloten wij per abonnement die service aan te gaan bieden. Dat mislukte jammerlijk, want mensen bleken er geen geld voor over te hebben, zelfs niet heel weinig geld. En in alle eerlijkheid: ClassyLife was toen ook nog te onbekend om echt snel veel abonnees te kunnen aantrekken. Maar het idee ging niet uit ons hoofd.
Toen werden wij een paar weken geleden benaderd door Judith Tacq, die samen met haar partner Betty & Bob runt. Feitelijk doen zij al vier jaar wat wij voor ogen hadden. Want zij leveren een personal assistant die alles kan regelen waar u zelf niet aan toe komt, waarin u geen zin in heeft of voor zaken die u zelf misschien minder goed kunt. Taken uitbesteden kost geld en Betty rekent met een uurtarief van € 37,50 (inclusief BTW) voor privétaken. Daarvoor krijgt u dan op de terreinen die u wilt de beste ondersteuning en helpende handen. En als uw PA in het netwerk van Betty & Bob voor u de allerbeste (of goedkoopste) partijen weet te vinden, dan is het nooit te veel geld!

Betty & Bob is met deze dienstverlening uniek in ons land, zo stelt Judith Tacq. Dat geloven wij graag! Er werkt inmiddels een heel team aan de taken van de particuliere klanten. Wat zij doen? Menuplanningen maken en de bijbehorende boodschappen tot in de keukenkastjes regelen voor drukke zakenmensen. De perfecte date organiseren als de creativiteit het een beetje laat afweten. Marktplaats-management voor iedereen die geen tijd heeft om thuis te wachten of de koper wel of niet komt opdagen. En natuurlijk ook alle post verwerken, vakanties boeken, goede huishoudelijke hulp zoeken en verbouwingen coördineren.  De PA’s van Betty & Bob zijn ervaren privésecretaresses (m/v) die je helpen je vrije tijd terug te winnen. Zij doen al die todo’s van je takenlijst die al veel te lang liggen, waar je niet zo handig in bent of die je te veel vrije tijd kosten. Alle privézaken die je afhouden van jouw ontspanning en vrije tijd, nemen zij je graag uit handen. Een recent voorbeeld?

Met 16 vrienden en vriendinnen heb ik een schaatsclinic geregeld. Gewoon onder werktijd (sorry chef) geregeld in 5 minuutjes. Ik heb een mailtje met daarin alle emailadressen doorgestuurd aan Betty Jooske, mijn privésecretaresse van Betty & Bob. Zij zet een datumprikker op, regelt alles met de schaatsschool, controleert of iedereen zijn bijdrage overmaakt (vooraf!) en heeft zelfs geregeld dat we met de hele club er direct achteraan gaan lunchen. Ik ben zo blij! Normaal gesproken zit je voor 16 man een hele avond te regelen en te appen en nu is dat lekker in handen van iemand anders die daar wél zin en tijd voor heeft en er zo handig in is, dat het geen uren hoeft te duren! Want dat is haar vak, en ik heb het mijne. En naast mijn vak, in mijn vrije tijd, ga ik liever schaatsen en warme chocolade drinken met mijn vrienden dan het organiseren. Wat kost jij in je vrije tijd?

Als dit u aanspreekt, voor u de uitkomst is waar u al lang naar zoekt, adviseren wij u eens te kijken op www.bettyenbob.nl of te bellen 020-7870209. En ja, ze zitten in Amsterdam en hebben daar hun  meeste klanten, maar ze bedienen al klanten over de hele wereld. Dus waar u ook woont, Betty & Bob kunnen u helpen en een prettiger, gemakkelijker leven bieden. Een prima antwoord op uw behoefte aan hulp!

You must be logged in to post a comment