Eerder dit jaar trok Brandt & Levie Koen Regout aan als nieuwe CEO: ‘De huidige vleesconsumptie is niet duurzaam en Brandt & Levie wil meer mensen meekrijgen in de missie om minder en beter vlees te eten. Anne-Wies Bouritius neemt ervaring mee als marketeer in zowel Nederlandse als internationale organisaties. Hierbij droeg zij verantwoordelijkheid voor zowel lokale merken (Verkade en Douwe Egberts) als internationale power brands (Senseo, McVitie’s en Godiva). Naast marketingrollen heeft zij ook ervaring op salesgebied als National Accountmanager voor Albert Heijn. Met haar brede commerciële ervaring in marketing en sales heeft zij het uitgewezen profiel om Brandt & Levie te versterken in onze strijd tegen de eenheidsworst.’

Lovebrand
Bouritius: “Brandt & Levie is de afgelopen jaren uitgegroeid tot ontzettend sterk merk, met de hoogste culinaire en duurzame standaarden. Ik ben enorm trots mee te mogen bouwen aan dit love brand dat een voorbeeld stelt voor hoe de…

Lees verder bij www.marketingtribune.nl

Leave a Comment