Trouwen en scheiden, een huis kopen, geboorte en overlijden, allemaal belangrijke veranderingen waar je in je leven mee te maken kunt krijgen en waarbij je niet meteen denkt aan de Belastingdienst. In haar nieuwe campagne laat de Belastingdienst zien dat het handig is om in deze veranderende situaties ook aan je belastinggegevens te denken.

Uit onderzoek blijkt aldus de dienst ‘dat burgers en ondernemers deze hulp waarderen, vooral bij belangrijke momenten in het leven.’ Bijvoorbeeld met een checklist die scheidende stellen helpt met het regelen van hun belastingzaken. En omdat levensgebeurtenissen het hele jaar door kunnen plaatsvinden, is deze campagne ook verspreid over het jaar zichtbaar. 

Credits 

Verantwoordelijk bij klant: Bart Vording, Ravi Jadnanansing & Paul van der Linde

Bureau: Roorda Reclamebureau

Creatie: Tom Klaver, Willemijn Besteman en Eva Koffeman

Strategie: Raldo Loijens, Antonia Troelstra (Tabula Rasa)

Accountmanagement: Tessel van der…

Lees verder bij www.marketingtribune.nl

Leave a Comment