In Nederland is dit de tweede variant in de Coca-Cola Creations serie.
Proef de toekomst in een blikje
Met Coca-Cola 3000 Zero Sugar waagt Coca-Cola naar eigen zeggen een poging om de wereldwijde toekomstvisie van consumenten vast te leggen. Hun voorstelling van het jaar 3000 aan de hand van emoties, ambities, kleuren en smaken, gecombineerd met inzichten verzameld via AI vormden Coca-Cola’s inspiratie voor de unieke smaak van Coca-Cola 3000.
‘Met Coca-Cola Creations willen we onverwachte en magische momenten creëren’, zegt Stijn Belaen, Brand Manager bij Coca-Cola, ‘Met hulp van AI-technologie hebben we ons een voorstelling gemaakt van hoe Coca-Cola in de verre toekomst mogelijk zou smaken.’ De nieuwe limited-edition variant wordt gelanceerd met een digital-first marketingcampagne, waarin social media en influencers een prominente rol spelen.
Design van de toekomst
De nieuwste Creation heeft een futuristische verpakking. Het design is ontworpen met behulp van AI. Het…
Leave a Comment