Lieven Buysse, managing partner Expert Academy

Expert Academy zet al bijna twintig jaar in op opleidingen rond soft skills als communicatie, timemanagement, leiderschap en klantgerichtheid. Met als doel om medewerkers performanter te maken in hun professionele activiteiten. “Hoe denkt de klant? Hoe handelt die? Ik denk dat veel bedrijven dat niet echt weten”, zegt co-founder Lieven Buyse.

Tijd optimaliseren voor de klant

Customer centricity, zo stelt Expert Academy vast uit de grote vraag, is vandaag meer dan ooit belangrijk. “Producten zijn min of meer gelijkaardig en zitten vaak ook in dezelfde prijscategorie. Het aanbod van een Telenet en Proximus: dat is erg gelijklopend. Daar maak je met andere woorden het verschil niet meer mee. Het grote verschil zit in de service die daar aan gekoppeld wordt. Waarom ga ik al jarenlang naar dezelfde garage? Omdat ze daar vriendelijk zijn. De auto op zich is minder belangrijk voor mij dan heel de ondersteuning die daaraan vasthangt”,…

Lees verder bij www.bloovi.be

Leave a Comment