Het juryberaad vond plaats de afgelopen weken tussen 130 professionals met een expertise in verschillende creatieve disciplines. Alle inzendingen werden beoordeeld op idee, executie, relevantie en impact, met per categorie meer specifieke criteria, meldt de creatievenclub.
Multidisciplinair werden meerdere nominaties toegekend aan ‘Mis Niks/Interpolis’ door Wefilm (acht keer genomineerd), ‘TikTok Sign Dance/T-Mobile’ door TBWANeboko (zes keer genomineerd) en ‘WikiTruth/Ukrainian Witness’ door Publicis (vijf keer genomineerd). Of zij ook in de prijzen vallen wordt bekendgemaakt tijdens de Awards Ceremony. Het volledige overzicht van de finalisten vind je hier (download pdf).
Net als in 2022 wordt de Members Award uitgereikt, meldt de nieuwe ADCN directeur Denise Willigers. ‘Dat is een gouden Lamp die door ADCN-leden door middel van stemmen wordt toegekend. Anders dan voorgaande jaren worden de drie finalisten vooraf bekendgemaakt. De Communications discipline blijft de…
Leave a Comment