Wellicht had u net als wij nog niet van Blueprint Eyewear gehoord. Het is een super trendy Nederlands merk waar je voor erg weinig geld een bril exact naar je eigen smaak kunt kiezen, een bril bovendien die ook van goede kwaliteit is. Met zo’n Blueprint bril ben je op Ibiza, in Saint Tropez en in Amsterdam helemaal à la mode. De oprichters kwamen op het idee om een zonnebril te ontwikkelen die je helemaal zelf kunt samenstellen. Het leidde tot Blueprint Eyewear in Amsterdam dat inmiddels stevig naam maakt met brillen met een erg attractieve prijs/kwaliteit verhouding. Kijkt u snel verder, want vijf lezers kunnen zo’n bril gratis bemachtigen!>>

Blueprintmeisjes

Wij krijgen de komende weken steeds meer zon. Dus: weg dikke kleding, elk straaltje zon koesteren, zonnebril op de neus. En uiteraard (dit dan vooral voor vrouwelijke lezers en de modebewuste mannen) dan een zonnebril 2015.
Maar koop je voor serieus geld een bril van een bekend merk (die je vervolgens natuurlijk verliest) of koop je voor datzelfde geld twee of drie brillen, passend bij kleding, stijl of stemming? Zeker, mensen worden vaak beoordeeld op die bril, tas, horloge. Dus wie dat belangrijk vindt, koopt een nieuwe Prada of RayBan. Met een minder dure maar heel leuke bril krijg je echter minstens zoveel aandacht. Misschien wel meer, inclusief jaloezie.

Wellicht had u net als wij nog niet van Blueprint Eyewear gehoord. Dat verandert nu! We kwamen het tegen en weten inmiddels dat het een super trendy Nederlands merk is, waar je voor erg weinig geld een bril exact naar je eigen smaak kunt kiezen, een bril bovendien die ook van goede kwaliteit is. Met zo’n Blueprint bril ben je op Ibiza, in Saint Tropez en in Amsterdam helemaal à la mode. Blueprint Eyewear is het bedrijf van Floris Zwolsman en Maarten Roodenburg die zich als echte ‘Ibiza gangers’ erover verbaasden dat in trendy zaken iedereen dezelfde zonnebrillen draagt. Eén hippe vogel begint ermee en de kudde volgt. Zo kwamen ze op het idee om een zonnebril te ontwikkelen die je helemaal zelf kunt samenstellen. Want hoe cool is het om je eigen unieke zonnebril te ontwerpen, waarvan je weet dat jij het enige exemplaar in de wereld bezit? Dat was in 2012. Het leidde tot Blueprint Eyewear in Amsterdam dat inmiddels stevig naam maakt met brillen met een erg attractieve prijs/kwaliteit verhouding. Alle modellen hebben een sterk frame van het ultra flexibele en duurzame thermo memory-polycarbonaat. Het is zo buigzaam dat het zelfs onder de meest extreme druk terugschiet in het originele model. Door slimme scharnieren vormt de bril zich gemakkelijk om ieders hoofd en voelt hij meteen comfortabel aan. De glazen zijn van hoogwaardig gepolariseerd polycarbonaat, dat de schittering van de zon of sneeuw tegengaat. Ze hebben een anti-kras coating en bieden 100% UVA/B/C bescherming. En de prijzen van de brillen variëren van € 39,95 (standaard bril) tot € 49,95 (zelf samengesteld).

Er wordt inmiddels fors geïnvesteerd in trendy reclamecampagnes met collecties voor de zomer en voor de wintersport, en zo is er een merk ontstaan met internationale allure. Goed gedaan. Voor de meer klassieke liefhebbers zijn er overigens ook modellen met zwart of schildpadmontuur en met ‘gewone’ donkere glazen. De nieuwe aanwinsten zijn de Ashrock en de Wharton. De Ashrock is een ode aan de extreme sporter die graag het avontuur aangaat. Het is een lifestyle bril voor sportieve mannen en vrouwen en echt niet alleen voor de heel jonge. Inspiratie voor de Wharton kwam van de de festivalganger. Beiden zijn uiteraard weer in veel kleurige lens/frame combinaties verkrijgbaar. De Ashrock is net uitgebracht, de Wharton en de rest van de zomercollectie 2015 is er in april. Een geweldig merk, u ziet er meer over op http://www.blueprinteyewear.com.

En nu het mooiste: ClassyLife mag 5 brillen weggeven aan u, lezers!
Kijk op de Blueprint-website welk model u het meest aanspreekt en mail ons in maximaal 25 woorden waarom zo’n zonnebril perfect zou passen bij uw Classy Life.
Mail dit naar: [email protected], vóór 21 maart aanstaande.
Samen met Blueprint Eyewear kiezen wij de vijf meest aansprekende inzendingen en deze winnaars krijgen een bril toegestuurd. Leuk toch?

Hier ziet u de laatste BluePrint Eyewear promotiefilm:

https://www.youtube.com/watch?v=WdP1CQm4QbY

Motor 4blueprint-noosa-glossy-tortoise-zonnebril_1Schermafbeelding 2015-03-10 om 16.06.38Sandboardblueprint-elba-black-midnight-zwarte-zonnebril-front_2

Leave a Comment