(©Sixshooter for FF Rustig podcast)

Met tonnen ervaring en een mooie lijst van bedrijven waar ze haar strepen verdiende, mag je Elke Moerenhout gerust een boegbeeld in de marketingwereld noemen. Aan tafel bij Karen Van der Aa kijkt ze met voldoening terug op haar carrièrepad tot dusver en overschouwt ze het marketinglandschap dat de afgelopen twintig jaar een spectaculaire metamorfose onderging. “Blij dat ik een brede basis marketing heb, want binnen de digitale marketing is het elke dag wat nieuws. Goed om die brede scope te hebben.”

“Wees een spons”. Met een zevental werkervaringen op de teller maakt Elke Moerenhout haar slogan meer dan waar. Al twintig jaar lang speelt ze een voortrekkersrol op elke marketingafdeling waar ze tot dusver belandde. Haar talent bleef niet onopgemerkt en met nieuwsgierigheid en enthousiasme schreef ze het ene succesverhaal na het andere. Volledig in haar eigen stijl gaf ze een boost aan de marketingactiviteiten van Colruyt, Neuhaus, Unilever,…

Lees verder bij www.bloovi.be

Leave a Comment