Zijn dagelijks werk op het internationale HQ van Randstad in Diemen als ‘service owner’ van het intranet voor 50.000 collega’s, krijgt dezer weken extra glans vanwege zijn bestuurswerk voor de Grand Prix Contentmarketing, afgekort GPCM23. Zojuist is duidelijk geworden hoeveel partijen meedoen en dat is fantastisch. Grote namen uit de contentmarketingwereld, bekende communicatie-adviesbureaus, marketeers rechtstreeks – wie wat betekent is erbij en heeft daarvoor het originele platform gekozen: de GPCM23. Hoe nu verder?
Bram Koster: ‘Er zijn een stuk meer inzendingen dan vorig jaar. Mijn eerste indruk is dat er veel inzendingen zijn voor de Awards, daarin valt ruim te kiezen voor de jury. Top! De hoeveelheid maakt ons werk extra interessant en spannend. Een bijzondere component vind ik AI, nieuw dit jaar. Je kon tot woensdag inschrijven en vandaag stromen de laatste cases binnen. Komend weekend gaan we het net ophalen. Ik ben echt superbenieuwd!’
Hoe is de jurering precies…
Leave a Comment