De jury van de Grand Prix Content Marketing awards staat in de startblokken om de cases vanaf 13 september 2023 te beoordelen. Daphne Hoogenboom is als Head of Content Marketing bij KLM en als jurylid van de enige echte GPCM 2023 nu al razendbenieuwd naar jouw nieuwe, impactvolle contentmarketing-werk van het afgelopen tijdvak.
Je bent jurylid van de GPCM. Wat zijn jouw verwachtingen dit jaar?
‘Het is heel fijn dat de branche elkaar gaat inspireren met mooie cases. Ik ben heel erg benieuwd naar wat er ingestuurd gaat worden.’
Waarom moeten bedrijven/merken insturen?
‘Meedoen aan de Grand Prix betekent niet alleen de kans om erkenning te krijgen voor je werk, het is net zo interessant en leerzaam te zien hoe andere merken hun content marketing hebben aangepakt. Dat is voor mij ook de belangrijkste reden om te jureren. Hoe pakken merken hun content strategie aan en hoe heeft zich dat in content geuit? En wat is het effect geweest hiervan?’
Wat vind je zelf een mooie aansprekende…
Leave a Comment