Zowel bij haar klanten, bezoekers als bij potentiële medewerkers. Jaarbeurs heeft ervoor gekozen om haar eigen organisatie een gezicht te geven door bijzondere verhalen van klanten, bezoekers en medewerkers in de schijnwerpers te zetten.
Meer dan alleen beurslocatie
Jaarbeurs is vooral bekend als beursgebouw blijkt uit recent merkonderzoek. Esther Driessen, manager corporate communicatie & PR: ‘Ruim een jaar geleden stapte ik in de wereld van Jaarbeurs. Ik werd verrast door de veelzijdigheid, de eindeloze mogelijkheden en de constante drang naar vernieuwing en verbetering. Ik was verwonderd door al die verschillende mensen die Jaarbeurs bezoeken. Van kampeerliefhebbers tot legofans, van artsen tot motormuizen, van onderwijzers tot musicalliefhebbers. “Jaarbeurs is veel meer dan een beurslocatie”, roep ik veelvuldig. Die veelzijdigheid aan mogelijkheden en enorme diversiteit aan bezoekers willen we laten zien in een campagne die inspireert, een lach op je gezicht tovert en…
Leave a Comment