Om de Pride-week af te sluiten wordt er morgen voor het eerst in drie jaar weer een botenparade georganiseerd in Amsterdam. Onder de deelnemers zijn de afgelopen jaren steeds vaker grote bedrijven te vinden. Voor een deelname aan dit varend festijn wordt diep in de buidel getast. Waar het bij de vorige optocht voor ‘Pride Corporate Partners’ nog 30 duizend euro kostte om mee te doen, is dat bedrag dit jaar gestegen naar 35 duizend euro. Een stijging van ruim 16%, maar dan kan je wel inclusief flaneren.

Influencers en internationale DJ’s

Als je een plekje in de parade hebt weten te bemachtigen moet je nog wel zelf de slingers ophangen. De Nederlandse grootgewichten pakken in ieder geval flink uit. Zo worden er bij Heineken ter aankleding zeven Braziliaanse influencers ingevlogen en verzorgt KPN in samenwerking met DJ Mag een livestream van de verschillende internationale DJ-acts die op hun boot te zien zullen zijn.

Dat mag wat kosten, maar van pinkwashen willen de organisaties…

Lees verder bij www.quotenet.nl

Leave a Comment