T-Mobile en Tele2 Mobiel gaan samen verder als Odido. Vanaf 2024 zullen klanten van beide merken hun abonnement kunnen overzetten naar het nieuwe bedrijf. Odido komt ook met nieuwe abonnementsvormen voor onbeperkt mobiel internet.
Odido
Twee jaar geleden is de Nederlandse tak van T-Mobile verkocht aan twee investeringsmaatschappijen. Voormalig eigenaar Deutsche Telekom en het Zweedse Tele2 kregen daar ruim 5 miljard euro voor. Na de overname is direct begonnen met het ontwikkelen van een nieuwe merknaam en bedrijfscultuur. De nieuwe merknaam is Odido.
De naam Odido is gekozen omdat het zowel van links als van rechts te lezen is. Dit symboliseert inclusiviteit: iedereen is welkom. Het logo bestaat uit verschillende vormen, wat ook staat voor diversiteit. Commercieel directeur Tisha van Lammeren legt uit aan RTL Nieuws: “Daarmee geven we aan: ook al ben je anders, samen zijn we één eenheid, en dat is dan: Odido.” Het woord zelf betekent…
Leave a Comment