Odido neemt haar verantwoordelijkheid en gaat het naar eigen zeggen ‘anders doen met een nieuw doel: iedereen moet kunnen meedoen met de technologische mogelijkheden van vandaag en morgen.’
De merknamen T-Mobile en Tele2 mobiel zijn beide veranderd naar Odido, dat zowel consumenten als zakelijke klanten gaat bedienen. Daarnaast blijven de merken Ben en Simpel actief en blijft ook Tele2 Thuis bestaan. Samen heeft Odido circa 8 miljoen klanten.
Odido wordt ook de grootste aanbieder van 100 procent glasvezelinternet in Nederland en wil uiteindelijk meer dan 6 miljoen huishoudens aansluiten. Het nieuwe bedrijf, met een nieuwe missie, strategie en merk, is vandaag op het hoofdkantoor in Den Haag gepresenteerd aan medewerkers en partners.
CEO Søren Abildgaard van Odido: ‘Met een radicale herpositionering sluiten wij aan op hedendaagse klantvragen. Wij gaan het anders doen dan tot nu toe gebruikelijk is in telecom. Bij Odido staat niet de technologie centraal, maar draait…
Leave a Comment