ClassyLife informeert u graag en enthousiast over alles dat mooi, goed en stijlvol is. Dat begint ruim bekend te worden, en dus ontvangen wij steeds meer informatie van bedrijven die hun producten ook graag bij ons besproken zien. Zolang wij nog niet super groot zijn, vragen wij daar geen geld voor. Wij behouden ons dan wel altijd het recht voor om onze lezers journalistiek te informeren en om al te commerciële teksten niet te plaatsen. Want ClassyLife wil absoluut geloofwaardig zijn!
Vanmorgen ontvingen wij een persbericht over St. Tropez-weken bij het warenhuis ROBBIES in Den Bosch. Het adres riep meteen herinneringen op, in dit fraaie oude bankgebouw zat jarenlang een grote klant van communicatiebureau Roodworks dat aan ClassyLife gekoppeld is. Nu huisvest het pand in wellicht de leukste straat van het mooie Den Bosch (Verwerstraat 33) een bourgondisch warenhuis van bijna 1.000 m2 waar u kunt winkelen, snuffelen, ontspannen, werken en proeven. U vindt er een bijzondere mix van producten en merken op het gebied van ‘Fashion, Lifestyle & Food’. Vanaf 9:00 uur bent u van harte welkom in het café voor koffie, lekkernijen of een gezond ontbijtje. Tussen de middag kunt u er genieten van een lunch.
Entrepreneur en creatief brein achter ROBBIES is Nikkie Wolfs, 33 jaar… een gedreven vrouw die werkt met passie. De naam ROBBIES is opgebouwd uit de woorden rebels, ondernemend, beminnelijk, bijzonder, inspirerend, energiek en stoer. ROBBIES neemt je mee naar meer dan gemiddeld, brengt een lach op je gezicht en brengt nieuwe herinneringen, zo stelt de PR-afdeling van het bedrijf. Dat gaan we dan maar eens ervaren!
Nu zijn er dan de Saint Tropez-weken. De winkel en het café staan compleet in het teken van de Franse sfeer. Op het menu staan bijzondere gerechten uit de Provence en in de winkel zijn exclusieve producten uit Zuid-Frankrijk verkrijgbaar. De weken duren tot 14 juli, oftewel Quatorze Juillet. Ruik aan de boeketten lavendel, bewonder de exclusieve strandtassen van Tampicobags ontworpen door Julie Martin of geniet van Blonde St. Tropez, een bijzonder biertje dat alleen bij Robbies verkrijgbaar is. Er staan Franse gerechten op de kaart zoals de befaamde Crudités van Club 55 in Ramatuelle en de Tarte Tropézienne. Het Bossche warenhuis is al met al een unieke combinatie van food, fashion en lifestyle. En best bijzonder, terwijl winkels als V&D massaal omvallen is het vanaf dag één een succes. Complimentjes als: ‘Het lijkt wel alsof ik in New York ben!’ geven eigenaresse Nikkie Wolfs een bijzonder trots gevoel. Wolfs: “Mijn droom is werkelijkheid geworden en samen met mijn team bouw ik iedere dag aan ROBBIES.” Dat team is altijd op zoek naar unieke producten. Ze struinen markten af, zoeken op veilingen, selecteren bijzondere merken. Zo moet de collectie groeien en steeds weer verrassen. Lijkt ons zeker een bezoek waard!
Leave a Comment